Afera w TVN. Były pracownik ujawnia szokujące informacje o stacji

Afera w TVN: Kamil Różalski to już były pracownik komercyjnej stacji TVN. Mężczyzna pracował w popularnej telewizji od samego początku jej powstania, a więc od 1997 roku. Był on jedną z osób, która przyczyniła się do rozwoju stacji. Brał udział przy produkcji  hitów TVN. Dziś już jednak przy ulicy Wiertniczej 166 nie pracuję. Powody swojego zawodowego rozstania z TVN postanowił zdradzić za pośrednictwem mediów społecznościowych. To właśnie tam ogłosił publicznie, co przez lata dotykało go w komercyjnej telewizji. Jego zarzuty względem TVN wyglądają na bardzo poważne.

Polecamy także: Poseł PiS wyprowadził z równowagi Olejnik w TVN. Zadał dziennikarce trudne pytanie

Afera w TVN: Kamil Różalski stawia mocne zarzuty

Stacja TVN to telewizja, która powstała w 1997 roku. Aktualnie jej właścicielem jest grupa medialna Discovery. Początki telewizji bardzo dobrze pamięta Kamil Różalski. Mężczyzna przez wiele lat pracował w TVN. Dziś względem swojego byłego pracodawcy stawia bardzo mocne oskarżenia. Chodzi tu przede wszystkim o nepotyzm, łapówki, łamanie prawa pracy, poniżanie itd. W dodatku wpis Różalskiego znalazł poparcie u innych byłych pracowników stacji TVN. Mowa tu o Patrycujszu Wyżdze, który napisał w odniesieniu do wpisu Różalskiego, że „Pracowałem tam prawie 11 lat, wciąż mam w TVN wielu przyjaciół. Trudno mi polemizować z niektórymi z tych zdań.

Kamil Różalski pracował przy największych produkcjach TVN. Niestety praca w TVN nie była usłana różami, a wręcz przeciwnie. Z tekstu mężczyzny wynika, że był to koszmar.

Szantażem (tak jak wszyscy w dziale realizacji) zostałem zmuszony przez dyrektora do rozwiązania umowy za porozumieniem stron i od 1.01.2013 roku z pracownika stałem się współpracownikiem. Od tego momentu ja, moje koleżanki i koledzy byliśmy traktowani jak ludzie drugiej kategorii ” – napisał Kamil Różalski.

Stawaliśmy się ofiarami mobbingu, współczesnego niewolnictwa, wykluczenia zawodowego, szantażu, odwetu. Byliśmy zmuszani przez pracodawcę do pracy po 16-17 godzin dziennie, w wyniku czego traciliśmy zdrowie”brzmi jego wpis.

Różalski wymienił także szereg naruszeń ze strony TVN.

Nepotyzm, łapówki, łamanie prawa pracy, szantaż, poniżanie, łamanie RODO i inne patologie stały się chlebem powszednim w TVN. Nieprawdopodobnym jest to, że telewizja ta ma czelność pouczać innych w aspekcie etyki, sama nie przestrzegając u siebie podstawowych standardów i przepisów prawa” – podkreślił mężczyzna.

Źródło: TVP Info

Polecamy także: 

Lempart domaga się od UE działań ws. Polski. Mocne stanowisko działaczki

Mocne przemówienie Patryka Jakiego w PE. “Nie macie prawa zajmować się kwestią aborcji”