Zła informacja dla Kurdej-Szatan. Źle to wygląda

Barbara Kurdej-Szatan powróciła do Telewizji Polskiej. W mediach powrót aktorki był bardzo uważnie monitorowany. Nie dziwi w związku z tym fakt, że bardzo uważnie patrzono na statystyki związane z oglądalnością programu, którego prowadzącą jest była gwiazda serialu „M jak Miłość”.

Barbara Kurdej-Szatan przed laty zasłynęła z występów w reklamach. W pamięci telewidzów utkwić mogły przede wszystkim spoty reklamowe znanej sieci komórkowej, w których przez wiele lat występowała Barbara Kurdej-Szatan. To jednak nie wszystko.

Artystka po pewnym czasie znalazła się w obsadzie bardzo popularnego polskiego serialu – „M jak Miłość”, którego emisja od samego początku odbywa się na antenie Telewizji Polskiej. Następnie współpraca aktorki z publicznym nadawcą rozszerzyła się dodatkowo do prowadzenia programów rozrywkowych, takich jak choćby „Kocham Cię Polsko”, czy „The Voice of Poland”.

Jednak kariera artystki w TVP dobiegła końca pod koniec 2021 roku. Wówczas to wiele kontrowersji wywołał jej wpis odnoszący się do wydarzeń mających miejsce na granicy polsko-białoruskiej. W tamtym czasie o końcu współpracy z aktorką poinformował sam ówczesny prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski.

Jednak po zmianie władzy w Polsce Barbara Kurdej-Szatan wróciła do TVP. Artystka otrzymała nawet program — „Cudowne lata”, którego emisja odbywa się w każdą niedzielę o godz. 16:10. Program budził zainteresowanie. W mediach pojawiły się informacje o jego oglądalności.

Barbara Kurdej-Szatan i „Cudowne lata”

Z informacji portalu „RMF FM” wynika, że oglądalność show najwyższa była na samym początku jego emisji. Następnie oglądalność zaczęła spadać.

— Początkowo „Cudowne lata” mogły pochwalić się liczbą 601 tys. widzów, co w ogólnym zestawieniu z innymi podobnymi formatami jest przyzwoitym wynikiem. Pierwszy odcinek przyciągnął przed ekrany nawet 1,2 mln osób, jeśli uwzględnić tych, którzy zobaczyli choćby minutę programu. Niestety, z każdym kolejnym ta liczba drastycznie spada – drugi odcinek zgromadził już tylko 505 tys. oglądających, a trzeci spadł do 470 tys – czytamy.

–  W porównaniu z poprzednim formatem emitowanym w tym samym paśmie, „Tak to leciało”, który w zeszłym roku przyciągał średnio 837 tys. widzów, program Kurdej-Szatan wypada słabiej. Eksperci i media branżowe nie skreślają jeszcze nowości, zwracają uwagę, że program miał trudne zadanie, debiutując w cieniu innych – poinformował portal RMF FM.

Źródło: RMF FM